Een pensionnetje of een herberg?

30 september 2021 - Zubiri, Spanje

De wekker gaat om zes uur, zeven uur ontbijt, maar die Chinezen…… vier uur begon het gekakel al. Kwart over acht op pad richting…..? Opnieuw de Pyreneeen in, niet zo hoog, maar toch….

Onze afspraak te kiezen voor een pensionnetje, in plaats van een herberg, is niet zo gemakkelijk in te vullen. Want,…. Als je moe bent van al dat geklauter, en bij de laatste bocht komt er een herberg tevoorschijn, dan kies je daarvoor en laat je het pensionnetje voor een volgende keer?

Vandaag was een prachtige mooie zonnige dag en goed voor onze WAS. Want die moeten we zelf na het douchen nog doen. Een tip: douchen en je onderbroek gelijk wassen! TWEE VLIEGEN IN ÉÉN KLAP!

Morgen wordt het volgens onze reisgids een vlakke dag met een paar heuveltjes. En een temperatuur van plusminus 20 graden!

Ooh ja, we hebben nog geen blaren!

Buen Camino

80CD5BE7-4CA6-4C65-818A-B01D7BE4F1B82597B92C-304C-4FF1-96D3-17417333273521701DB2-EBB6-491D-950A-49B82E7965A8

1. Jan en Mary Alblas:
    30 september 2021
    Nu snap ik dat jullie vroeg gaan kofferen, 6 uur is erg vroeg, draai ik mij nog een keer om. Vandaag een iets mindere heftige dag, mag ook wel een keer. Wat een goed idee, wassen onder de douche, die heb ik nog nooit gehoord, heel goed.
    Voor morgen weer een fijne dag, liefs van ons.
  2. Kees en Truus:
    30 september 2021
    Wat leuk jullie reisverslag....en wat een schitterende foto's.
    Het geeft het gevoel of we ook een beetje meereizen.
    Ga Kees vragen of Kees morgen ook zn eigen onderbroek wil wassen!!
    Goeie tocht verder en doe voorzichtig
    Liefs van ons
  3. Hans bleichrodt:
    1 oktober 2021
    ik heb net op routeplanner zitten kijken. het totaal aantal kilometers vanaf Rijnsburg is 1959 km. op de foto zag ik nog 790 km. staan dus jullie zijn al dik over de helft. en wat die onderbroek betreft als je hem een keer binnenste buiten draait kan je ook weer een week verder.
    wens jullie veel sterkte groet Hans en Ieteke.
  4. Carla carla.vandermeij:
    5 oktober 2021
    Leuk om jullie zo een beetje te kunnen volge.n,ik hoop dat alles goed blijft gaan zonder blaren ,veel plezier groetjes carla !