Tijd om weer van ons te laten horen….

12 oktober 2021 - Burgos, Spanje

Hallo dan,

Het wordt afgezaagd, maar het gaat nog steeds goed. Geen blessures, hetgeen niet vanzelfsprekend is, we zien genoeg onderweg. De laatste 2 dgn hebben we overwegend langs de “A44” gelopen. Het was saai en zo lang, zover als je kon kijken. Vanmorgen het bos ingedoken met prachtige uitzichten en vergezichten!

Vannacht geslapen in een kleine maar prachtige herberg, waar mevrouw zelf voor het eten zorgde. Eenvoudig maar echt lekker. Ook was het ontbijt prima zelfs heerlijk! Geroosterd brood met versgeperste sinaasappelsap. En dat alles voor de prijs van 13 euro incl. overnachting. Onderweg een vers belegd stokbroodje bij het plaatselijke bakkertje en onze dag kan niet meer stuk.

Elke dag proberen we rond de klok van vier uur binnen te zijn, zodat we genoeg tijd hebben om wat te drinken met andere Nederlanders. Zo hebben we vandaag de grote stad Burgos bereikt. Morgen beginnen we met het bezoeken van de kathedraal in Burgos en lopen met z’n tweeën  verder. De anderen gaan naar huis om de volgende keer de draad weer op te pakken.

Wordt vervolgd…..

1. Kees en Truus Hartevelt:
    12 oktober 2021
    Gelukkig dat we weer wat horen.
    We werden al een beetje bezorgd of het wel goed zou gaan.
    Voor ons is het niet afgezaagd hoor dat het goed gaat.Het is alleen maar fijn om te horen.
    Morgen eerst de bezichtiging en dan.......op pad. Misschien wat minder saai als de afgelopen 2 dagen. Maar eerst rust....... veel plezier we reizen mee. Liefs ons
  2. Gerrit en Corrie de Mooij:
    13 oktober 2021
    Wat zijn jullie enthousiast met jullie reacties. Ook daar genieten wij weer van! Het gaat gelukkig nog steeds goed met ons. Met jullie ook alles goed en met Truus haar been? Liefs van ons
  3. David de Mooij:
    12 oktober 2021
    Goed om te horen dat het zo goed gaat oom. Geniet er nog maar lekker van
  4. Bert en Joke:
    12 oktober 2021
    Hallo Corrie en Gerrit fijn om weer iets van jullie te horen en dat het goed gaat. Zo te zien is het nog mooi weer.Hier is het nu echt herfst maar ook
    Weer gezellig. Genieten jullie er maar lekker van en succes voor de komende dagen. Groetjes Bert en Joke.
  5. Gerrit en Corrie de Mooij:
    13 oktober 2021
    Heerlijk om berichten van jullie te ontvangen. We genieten daar echt van!
  6. Jan en Mary Alblas:
    12 oktober 2021
    Fijn weer een berichtje van jullie te ontvangen, ik miste het al.
    Mooie foto van het bos, kan mij voorstellen dat dat gezelliger lopen is.
    Leuk dat jullie aan het eind van de middag gezellig wat drinken met elkaar, jullie zijn aan het eind van de rit een grote familie geworden.
    Geniet weer van de dagen die komen, jullie zijn toppers.
    Groetjes van ons
  7. Gerrit en Corrie de Mooij:
    13 oktober 2021
    Heerlijk dat we van jullie zoveel bericht ontvangen! Ook daar genieten wij weer volop van! Liefs
  8. Jan en Mary Alblas:
    13 oktober 2021
    Zo genieten wij allemaal.
    Jullie schrijven ook heel gezellig.
  9. Dineke jonker:
    14 oktober 2021
    Wat leuk om weer wat van jullie te horen! En dat het zo goed gaat, geniet ervan, groetjes Dineke.
  10. Kees en Truus Hartevelt:
    14 oktober 2021
    Lekker dat het goed gaat. Met Truus haar been gaat het ook goed. We zagen wel dat de nachten bij jullie al goed koud worden dus diggies bij elkaar gaan liggen hahaha. Overdag een temperatuur van rond de 20 graden is dan zeker niet mis. Hier is het af en toe Herfst dus hou vol in het zonnige Spanje.
    Doe het rustig aan en geniet er van. Veel plezier liefs ons.