Het verschil tussen gisteren en vandaag…..

29 oktober 2021 - Triacastela, Spanje

8EA89889-4979-4030-9106-9E7C7CEE84BAWat was het gisteren nog steeds mooi weer. Fantastisch wandelweer elke dag maar weer. Eigenlijk vonden we het vanzelfsprekend. Dus  vanmorgen bij het wakker worden klonk er een vreemd geluid in onze oren “regen” en niet zo’ n klein beetje ook, nee het plensde. We begonnen ons net af te vragen of we alle regenkleding wel mee hadden moeten nemen? Dus volmondig ja!!5626F034-6372-4059-8F90-3E16169A3521We zien er voor jullie misschien zielig uit, maar niks is minder waar. Als je de juiste regenspullen meeneemt, is het helemaal zo erg niet. Wel jammer was vandaag de mist! Gisteren en alle voorgaande dagen hebben we zulke prachtige vergezichten gezien. Zoiets kan niet vastgelegd worden met foto’s laat staan met je telefoon.

F8E63C59-7289-483E-A61D-BC8380231B24Vandaag dus 15 km in de regen gelopen en daarna kwam zelfs het waterige zonnetje nog door en hebben we de laatste 7 km zonder regen kleding gelopen.

We genieten nog steeds van de dagelijkse wandelingen. Boeken onze slaapplaats via Booking.com en dat gaat prima. Elke dag is het een verrassing waar we ons hoofd ter ruste kunnen leggen, soms valt het mee en soms valt het tegen.
Ook is het niet altijd vanzelfsprekend dat je kan ontbijten! Zo niet, kijken we wel of de buren al bereid zijn een breakfast om 07.30 uur klaar te maken. Zo niet! Gaan we eerst lopen en kijken of er onderweg iets te krijgen valt. Al met al worden we steeds mondiger en vindingrijker.

Wordt vervolgd……

69C5F065-49BD-4673-8710-86A343B8B43E5ADF5D85-8200-4450-AD7A-72E977AA4C122BE00A63-88F4-40E3-983A-B26694CB3868

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kees en Truus Hartevelt:
    30 oktober 2021
    Jammer wat het weer betreft. Lijkt me als het droog is toch een stuk prettiger. Maar ja dit hoort er ook bij ,om het avontuur compleet te maken en na regen komt........Zonneschijn.
    Toch komen er wat praktische vragen bovendrijven. Kan je de boel wel droog krijgen voor de volgende dag? Ik neem aan dat je niet op elk logeeradres een kachel tot je beschikking hebt. En met natte schoenen de nieuwe dag beginnen lijkt me gezien blaren geen goede start.
    Maar het woord "genieten" horen we toch boven alles uit. En wij genieten mee.
    Zag gisteren al op het nieuws dat er wat depressies jullie richting gingen, met hier en daar een bui. We hoopten dat ze wat jullie betreft meer daar dan hier zouden vallen.
    We zien ook dat jullie weer in een prachtig gebied lopen.
    En is het einde al in zicht? Hoeveel km staat er nog voor de boeg.
    Geniet van jullie wereld reis en hou de verhalen vast voor thuis.
    Lieve groeten Truus en Kees.
  2. Wim Vooijs:
    30 oktober 2021
    Sterkte in de regen maar fijn dat jullie zoveel mooie dagen al hebben gehad.
    Blijf genieten van alles wat je ziet en krijgt en een gezegende tijd nog saampjes op weg naar de finish.
  3. Bert en Joke:
    30 oktober 2021
    Hallo wandelaars ook wel een avontuur om in de regen 15 km te lopen knap hoor! Hopelijk hadden jullie wel een ontbijt kunnen nuttigen.
    De laatste kilometers toch nog een zonnetje gelukkig. En dan toch weer mooie foto’s.
    Heel veel wandelplezier ook morgen. Bij ons ziet het er ook niet goed uit morgen veel regen.
    Groetjes van ons.
    Bert en Joke.