Yes,….

5 november 2021 - Santiago de Compostela, Spanje

De meeste fans weten het al! Was een pittige dag met een paar stevige klimmetjes, het mocht de pet niet drukken. 5 km voor het plein van de kathedraal zagen we de torens. Die laatste kilometers gingen vanzelf en het was droog!! De zon begon zelfs te schijnen.

We hebben genoten op het beroemde plein en velen zien binnenkomen. Vandaag gaan we de kathedraal van binnen bekijken en de stad verkennen!

Onze wens is ten einde! Rest ons nog jullie allemaal te bedanken voor de enthousiaste reacties!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kees en Truus Hartevelt:
    5 november 2021
    Gefeliciteerd met het volbrengen van jullie tocht.
    Een tocht geleid door hoogten en dalen...in regen en zonneschijn....
    Een tocht om nooit meer te vergeten.
    Geniet van vandaag bij alles wat jullie gaan bezoeken en tot snel
    Liefs van ons
  2. Jan en Mary Alblas:
    5 november 2021
    Wij hebben ook genoten van jullie reisverslag, wij hebben in gedachten met jullie meegelopen en hadden met jullie te doen als het slecht weer was.
    Vandaag nog een hele fijne dag en daarna richting huis. Goeie reis terug en jullie ook bedankt dat wij mochten genieten van jullie reis.
    Lieve groetjes van ons.
  3. B.de Mooij:
    5 november 2021
    Gefeliciteerd met het volbrengen van deze pelgrimstocht. Respect voor jullie. Het was heel leuk om jullie verhalen te lezen en jullie zo te volgen.
    Geniet nu nog van alles.
    Bert&Birgit
  4. Ank vianen:
    5 november 2021
    En nu hebben de voetjes een poosje rust verdient . Petje af en nog fijne dagen daar en dan weer lekker naar huis in je eigen bed en dat is toch ook weer fijn .
  5. Hans en Dicky:
    5 november 2021
    Goedemorgen bikkels gefeliciteerd met het mooie en knappe resultaat wij hebben genoten van de reisverhalen en de mooie foto.s geniet nog een paar dagen en wensen jullie een voorspoedige reis terug. Horen wel wanneer jullie thuis komen lieve groet Hans en Dicky
  6. Bert en Joke:
    5 november 2021
    Goede Middag wandelaars van Harte Gefeliciteerd met het behalen van de stad Santiago de Compostela. Wat een prestatie heerlijk voor jullie
    Dat het volbracht is. Nu nog lekker alles bekijken en nog even een weekje na genieten. We wensen jullie een behouden thuiskomt toe.
    Lieve Groet Bert en Joke.
  7. Carla carla.vandermeij:
    7 november 2021
    Gefeliciteerd met t behalen van jullie doel ! Gr carla
  8. Wim Vooijs:
    9 november 2021
    Geniet nog van jullie laatste dagje na jullie geweldige prestatie. Groetjes van ons.