De kop is er letterlijk en figuurlijk af…..

28 september 2021 - Pyrénées-Atlantiques, Frankrijk

34B55D82-63D9-4C16-9AB1-57184933BD93B969744A-35AC-4AD4-B6CC-FF952A600DB1397A78EC-3134-4B8C-AA9B-689BAD4FFAB207EC4B87-A111-4932-93C1-137ADA23916E

Wat een treinreis, zo bijzonder en vooral het laatste boemeltje! Blij dat we een “gids” hadden, die ons door Parijs loodste.

Bij aankomst in de herberg, direct door naar de kerk, waar je als pelgrims de zegen ontvangt. Een totaal ander ritueel, maar wel bijzonder.

Vanmorgen half acht uit de veren om de Pyreneeen te gaan bedwingen. Licht bewolkt, alles aanwezig om de bergetappe tot een succes te maken.
Maar het was ZWAAR, voetje voor voetje naar boven. Bij de laatste stijging kwam de herberg tevoorschijn en wat voor een!

Jacobus stond ons al op te wachten in figuurlijke zin.
BUON CAMINO (wordt vervolgd)

1. Kees en Truus Hartevelt:
    28 september 2021
    Wat geweldig dat we wat van jullie horen.
    En aan de foto,s te zien ziet het er fantastisch uit. En de eerste etappe gelopen.
    Heerlijk dat we mee lopen we denken vaak aan jullie. Was natuurlijk spannend hoe de treinreis zou verlopen. Gelukkig goed gegaan. Heel veel plezier en genieten sterkte voor morgen en nu uitrusten. Lieve groeten van ons.
  2. Dineke jonker:
    28 september 2021
    Goed om dit te horen, dat de treinreis mooi en goed is verlopen. Het ziet er mooi uit daar. Nu maar lekker uitrusten. En voor morgen zet hem op respect voor jullie. Groetjes Dineke.
  3. Jan en Mary Alblas:
    28 september 2021
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, een hele ervaring zo’n treinreis. Mooi foto’s al gemaakt, het wordt een hele belevenis.
    Slaap lekker en rust goed uit, ben je morgen weer fit voor de volgende etappe.
    Liefs van ons.
  4. Hans en Dicky:
    28 september 2021
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen wat een schitterend uitzicht hebben jullie en zo te zien heel mooi weer veel succes en doe voorzichtig lieve groet Hans en Dicky Star
  5. Nico:
    28 september 2021
    Goede avond Gerrit en Corry heel leuk om te horen dat het goed gaat met jullie. Na een lange reis eindelijk in de Pyreneeën en kan de tocht der tochten eindelijk beginnen na zoveel keer uitstel, is een mooie omgeving daar in het zuiden van Frankrijk en het Noorden van Spanje. Ik wens je jullie veel succes en je krijgt ook de groeten van de Jongens uit de loods van de Ruyter en natuurlijk ook van mij. Succes morgen vroeg, groetjes Nico
  6. Kees mulder:
    29 september 2021
    eerste etappe één van de zwaardere, maar een pracht gezicht na de inspanningen als je bij alberge orrisson bent, ga zo door
  7. Kees korsman:
    30 september 2021
    Dag lieve zus en zwager wat fijn om even iets te horen en wat een geweldige foto's zeg. Ook van de omgeving waar Gerrit op staat om stil van te worden. Geniet maar met volle teugen. Lieve groeten van ons anneke en kees