Het lijkt gewoon te worden…..

21 oktober 2021 - León, Spanje

We raken eraan gewend en het begint vanzelfsprekend te worden! Waar we het over hebben? Het weer….. Iedere dag is het tot nu toe goed wandelweer, behalve dan die ene regen-/miezerdag. Soms is het wat bewolkt, maar over het algemeen schijnt het zonnetje! En dat loopt zo lekker!

Nog iets anders. Sinds we begonnen zijn met dit wandelproject, sparen we stempels! En dat heeft straks een reden. Nu vinden we het grappig omdat het gewoon hoort bij de camino(wandeltocht). Iedereen wil zijn of haar stempel drukken in het bekende Santiago-boekje.
Maar over een paar honderd km is het boekje wel van betekenis. Namelijk om in aanmerking te komen van het Credential moet je de laatste 100 km 2 stempels per dag verzamelen. Kerken, vvv, restaurants etc. En dat wordt zegt men serieus bekeken. Tzt gaan we nog meer verzamelen, we willen tenslotte wel als twee Nederlanders geregistreerd worden en in bezit komen van het Credencial (Pelgrimspaspoort).

Wij gaan nu samen met ons goedbewaarde stempelboekje nog even van het zonnetje genieten na een wandeltocht van 26 km.

Wordt vervolgd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert en Joke:
    21 oktober 2021
    Hallo Wandelaars leuk om weer iets van jullie te horen fijn dat het
    Allemaal nog goed gaat. Mooie foto’s weer vandaag.
    We hopen dat het Santiago boekje vol mag komen met stempels.
    Slaap lekker vannacht en morgen weer veel wandelplezier.
    Lieve groet Bert en Joke.
  2. Carla carla.vandermeij:
    21 oktober 2021
    War fijn dat alles zo goed gaat, jullie maken het goed zo.
  3. Carla carla.vandermeij:
    21 oktober 2021
    Cor veel succes groetjes en sterkte. En beterschap voor Gerrit zijn teentje
  4. Dineke jonker:
    22 oktober 2021
    Jullie zijn al over de helft, watgaat het snel hopelijk blijft het weer zo goed. Hier is het echt heeft. Veel succes en vooral genieten! Groetjes Dineke.
  5. Dineke jonker:
    22 oktober 2021
    Ik bedoelde Herfst.
  6. Wim Vooijs:
    23 oktober 2021
    Hoi luitjes, respect voor jullie tocht elke dag weer maar gelukkig redelijk tot goed weer. Wat een mooie foto’s ik kan me voorstellen dat jullie genieten van al dat moois. Sterkte en goeie benen. Veel liefs Dineke en Wim