Ruim 100 km gelopen….

3 oktober 2021 - Villatuerta, Spanje

Zaterdag, een prachtige zonnige dag…..

Zondag, het begon goed, beetje bewolkt. Na nog geen uur begon het te hozen, snel de nodige regenkleding aan, en verder op weg naar……..

Na twee uur lopen is het tijd voor koffie in het eerste beste tentje. Maar die natte regenjas en schoenen. Buiten blijven dus.

Zo hebben we uren gelopen in de regen. En door die regen wordt alles op de grond blubber!

Na 24 km waren we bij de slaapplaats die in ons boekje staat vermeld. En er was plek!! Niet onbelangrijk, toch?
Maar het allerbelangrijkste is het feit dat de eerste 100 km ruim zijn overschreden!

Wordt vervolgd…

1. Kees korsman:
    3 oktober 2021
    Dat is een beetje afzien lieve zus en zwager maar de aanhouder wint toch? Jullie hadden toch nog lekkere koffie zo te zien. Gefeliciteerd met de eerste honderd km. Nog maar zeven weken toch? liefs van ons
  2. Bert en Joke:
    3 oktober 2021
    Hallo Gerrit en Corrie dat was een tegenvaller die regen net als
    In Rijnsburg hier ook heel veel regen.
    Maar jullie hebben het gehaald en al ruim 100 km gelopen.
    En weer een slaapplaats nu maar lekker uitrusten en je weer
    Voorbereiden op de tocht van morgen.
    Lieve groet Bert en Joke.
  3. Kees en Truus:
    Ruim 100 km gelopen.....gefeliciteerd
    Prestatie.....zeker met alle regen van vandaag!!!!
    Voor vannacht lekker slapen (en uitrusten)
    zodat jullie morgen weer fris op pad kunnen.
    Liefs van ons
  4. Dineke jonker:
    3 oktober 2021
    Je weet het Corrie ls het regent kan je maar beter snel doorlopen, des te sneller ben je binnen. Goed hoor op naar de volgende honderd. Jullie kunnen het.
  5. Hans en Dicky:
    4 oktober 2021
    Gefeliciteerd de kop is eraf op naar de volgende 100 jammer van de regen zaterdag was hier slecht weer succes weer met wandelen slaap lekker en rust goed uit lieve groet van ons
  6. Jan en Mary Alblas:
    4 oktober 2021
    Wat zijn jullie toppers, regen, jullie gaan stug door. Fijn dat jullie een slaapplek hadden gevonden, dat hadden jullie wel nodig na zo’n zware tocht.
    Op naar de volgende kilometers, veel sterkte en succes. Groetjes Jan en Mary.